هجرت کارگران، فارغ التحصیلان و کارآفرینان
نوشته شده توسط : alipour

هجرت
کارگران، فارغ التحصیلان و کارآفرینان در آخرین قرعه کشی PNP BC Workers,
graduates and entrepreneurs issued invitations in latest BC PNP draw عمل مهاجرت به کانادا برنامه تحصیلی اساتید بریتانیا کلمبیا امداد می کند .برنامه نامزدهای ولایتی بریتیش کلمبیا در ۳۰ ژانویه دعوت نامه هایی را برای کارگران ماهر، فارغ التحصیلان و کارآفرینان اعطا کرد . در مجموع ۳۵۶ دعوت برای نامزدهای هجرت کارگران، فارغ التحصیلان و کارآفرینان در پایانی قرعه کشی PNP BC صادر گردیده میباشد .

مهاجرت به کانادا

اولی مرحله برای سفر از طریق برنامه نامزدهای ولایتی بریتیش کلمبیا (BC PNP) اکسپرس محل ورود BC گونه یک ثبت اسم تحت سیستم ورودی فدرال اکسپرس می باشد . این سیستم مجموعه ای از کاندیداها را برای برنامه های مسافرت بالا به برنامه های فدرال کانادا – طبقه کارگر ماهر فدرال، کلاس تجاری فدرال و کلاس تجربه کانادایی مدیریت می کند .

کاندیداهای اکسپرس محل ورود که برای نامزدی استانی برای اقامت همیشگی درخواست می نمایند و از طرز ورودی اکسپرس BC Stream اخذ نمره ۶۰۰ امتیاز مازاد به نمره کلی سیستم مرتبه بندی خویش (CRS) می دهند .

مهارت های مسافرت نامزدها که درخواست و به دست آوردن نامزدی استانی درخواست های خود را برای اقامت دایم کانادا مسئله پردازش توسط مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) خارج از سیستم ورود اکسپرس خواهد شد .

۱۹ دعوت طومار مازاد برای کاندیداهای مهاجرت کارآفرینان با نمرات ۱۰۹ و بالاتر صادر شد . این جریان به کارآفرینان اختصاص داراست که قیمت خالص شخصی دست کم ۶۰۰،۰۰۰ دلار کانادا دارند، کسب و فعالیت و / یا این که تجربه مدیریت، دارای موقعیت رسمی سفر رسمی در کانادا و یا این که موقعیت واجد وضعیت برای اخذ سایر شرایط برنامه مختص هستند .

نامزدانی که پایین مهارت کارگران، مرحله ورود و نصفه کارشناسی و مقاطع تحصیلات تکمیلی شرکت می کردند، پس از تکمیل نمایه با سیستم آنلاین PNP BC، تحت سیستم ثبت نام مسافرت مهارت های BC PNP ثبت نام کردند (SIRS) . SIRS یک سیستم مبتنی بر امتیازات میباشد که بوسیله BC PNP موضوع به کار گیری قرار می گیرد تا آنالیز نامزدها را بر مبنا دست اندرکاران مثل تحصیل، تجربه کار و مهارت در گویش انگلیسی یا این که فرانسه .

تمام نامزدهای دعوت هجرت و اکسپرس مهارت بایستی یک پیشنهاد شغلی نامتقارن و تمام وقت با صاحب کار در B .C . داشته باشند .





:: برچسب‌ها: مهاجرت به کانادا , مهاجرت ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: